Søknader sendes inn via vårt web-baserte søknadssystem gjennom hele året og behandles i tilknytning til styremøter i legatet. Nedenfor finner du nærmere informasjon angående formål, prioriteringer, søknadsfrister, behandlingstid mv.

Tilbakemelding

Retningslinjer for tilbakemelding og sluttrapportering

Ny søknad

  • Søknader til Eckbos Legat sendes via vårt elektroniske søknadsskjema.
  • Søkeren sender frivillig inn alle nødvendige opplysninger til den enkelte søknad. I den grad søknaden eller innsendt dokumentasjon inneholder personopplysninger, vil disse behandles i henhold til gjeldende regelverk for behandling av slike opplysninger.
  • Søkere som sender inn sensitive/særlige personopplysninger (f.eks. helseopplysninger, seksuelle- og straffbare forhold mv.) samtykker til at disse blir behandlet i forbindelse med søknaden og i henhold til Eckbos Legats personvernserklæring.
  • Les vår personvernerklæring her
  • Søkeren er selv ansvarlig for å skanne og laste opp alle vedlegg, inkludert signert søknadsbekreftelse innen 15 dager (det er ikke mulig å sende dokumenter per e-post eller ordinær post).